Klacht: ongewenst lidmaatschap

op 07 juli 2015 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wordt 80 euro van onze rekening gehaald zonder dat ik wist dat privilege een abonnement is

we hebben zelf gen abonnement meer bij pretium

volgende bedrag zou 9 juli afgeschreven worden dit moet dus veranderen

Gewenste Oplossing:

als het is stop gezet en ik geen geld kwijt ben

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 23 juli 2015 om 09:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer van Heerde,
Wij hebben uw opmerking over Privilege ontvangen via Klacht.nl.
In overleg via de telefoon op 23 juli 2015 is Privilege samen met u tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.
Met vriendelijke groet,
Privilege Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door b van heerde