Klacht: Ongewenst geld afgeschreven

op 28 augustus 2017 over Privilege in de categorie Online Veiling

Bij mijn moeder is in augustus 2017 2x € 90,00 afgeschreven. Vorig jaar augustus is er ook 2x € 85,00 afgeschreven. 1x op mijn vaders naam, 1x op mijn moeders naam.
1. Vorig jaar was mijn vader ernstig ziek en heeft hij of zij zich NERGENS lid van gemaakt. Alleen al om het feit dat hij toen wel wat anders aan zijn hoofd had.
2. Mijn vader is inmiddels overleden en zou nog steeds contributie moeten betalen?
3. Stilzwijgend verlengen mag überhaupt niet
4. Wanneer je dit bedrijf googled, lees je de ene klacht na de andere: niet bereikbaar, post (ook aangetekend) komt niet aan, opzeggen lukt niet etc.
Inmiddels is het wel duidelijk dat dit een afschuwelijk bedrijf is die klanten een poot uitdraait voor eigen gewin. Zo te lezen op internet met name ouderen.

1. AL het geld terug: 2x € 85,00 en 2x € 90,00 (is VEEL geld voor mensen met een klein pensioentje, van dit geld kan mijn moeder 1 tot 2 maanden eten!)
2. NEVER NOOIT MEER geld afschrijven of ze telefonisch of via post benaderen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 28 augustus 2017 om 11:17 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht MS1971

2 maanden geleden - Hiermee bevestigt u (Privilege) niet dat u AL het geld (totaal € 350,00) terug zult storten, terwijl wij dit in het door u genoemde telefoongesprek op 28 augustus jl. wel hebben afgesproken en dit door u (Francis) is toegezegd. Ik zal dit dan ook, zoals ik ook zei, scherp in de gaten houden en ga er dan ook vanuit dat dit deze week (week 35, vóór 1 september) uitgevoerd wordt.

Alle klachten die gemeld zijn door MS1971