Klacht: Ongewenst en niet besteld pakketje ontvangen!!

op 04 oktober 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Een paar dagen geleden zag ik een advertentie op facebook van het product quicmax. Ik heb allen gekeken maar niets besteld en werd vandaag verrast met een pakketje. Verder heb ik ook nooit een bevestigingsmail gekregen of opdracht gegeven. Nu zit ik met een pakketje dat ik niet wil en een factuur die ik niet wil betalen. Ik vind dit uitermate vervelend en echt niet kunnen!!!! Een mail sturen durf ik ook niet want ik weet niet wat ermee gedaan wordt. Hopelijk hebben jullie de passende oplossing want ik zie al meerdere berichten van deze oplichters!

Ik wil dit product niet en ga er ook niet voor betalen. Ook wil ik geen verzendingskosten betalen naar een voor mij onbekend bedrijf in Denemarken, waar ik nooit meer contact mee wens te hebben.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Reactie van de melder van de klacht Valerie L

2 maanden geleden - Ik heb een mail gekregen dat de klacht niet in behandeling wordt genomen?? Kan iemand mij uitleggen waarom niet en wat ik nu moet doen?? Alvast heel erg bedankt!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Valerie L