Klacht: ongewenst automatisch incasso

op 20 juni 2017 over Norton in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb destijds Norton 1 x opdracht gegeven via mijn v i s a een bedrag voor beveiliging afgegeven. Nu is er opeens ongevraagd € 79,99
afgescrheven

Gewenste Oplossing:

als Norton aangeeft hoe dit kan en ev. aangeeft voor welk tijdsvak deze afschrijving gaat en aangeeft dat dit e e n malig is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Norton over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Norton in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht eddystevens1948

4 maanden geleden - heb inmiddels reactie gehad van Norton en ga er verder mee aan de slag

Norton

Heeft op 22 juni 2017 om 12:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Norton een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door eddystevens1948