Klacht: ongewenst abonnement op hotelbon jaarkaart

op 11 oktober 2017 over Hotelbon in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een jaar de hotelbon geprobeerd na een telefonisch contact maar was niet bewust ervan dat het om een abonnement ging. daar zou ik nooit akkoord meegegaan zijn. Nu meld hotelbon en het incasso buro mij dat ik er nog verplicht en jaar aan vast zit.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden naar kwijtschelding van de openstaande factuur en de onkosten van het incasso buro. Ik wens geen abonnement op hotelbon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotelbon

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotelbon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sandrabalter@gmail.com