Klacht: Ongewenst abonnement na 9 maanden volledige stilte.

AnnemiekM op 16 februari 2021 over Kabelnoord in de categorie Internetproviders

Sinds mei 2020 naar Weststellingwerf verhuisd naar woning zonder een bestaande aansluiting in het buitengebied had ik als Corona thuiswerkende een goede internet verbinding nodig. Na mijn aanmelding bij Glasvezel KabelNoord bleek dat zij mij voorlopig niets konden leveren en ik dus niets aan dat abonnement had. In overleg met de mevrouw van de klantenservice van Kabelnoordglasvezel afgesproken dat ik dan dus wat anders moest regelen wat gelukkig gelukt is. Nu (negen maanden later) word ik geconfronteerd met het moeten gaan betalen van meer dan 600 euro omdat die persoon even vergeten was om de eerder aangevraagde verbinding (die dus niet voor ons zou gaan werken) te annuleren. Nooit heb ik enige aankondiging gehad dat ze wel gaan leveren dus ook andere contracten niet kunnen heroverwegen en in communicatie met KabelNoord alleen maar te horen gekregen dat het mijn eigen schuld is.

Er worden nu beweringen gedaan dat ik heb ingestemd omdat ik mensen op mijn erf heb toegelaten, dat zij niets kunnen terugvinden in hun correspondentie etc. Oftewel een administratieve fout.
Heb destijds overigens ook geen enkel advies of medewerking gehad van KabelNoord om te zoeken naar oplossing op korte termijn.

Wil van contract af waarvan ik direct nadat ik het had afgesloten te horen had gekregen dat het niet zou gaan werken. Had dan negen maanden zonder aansluiting gezeten en mijn werk niet kunnen uitoefenen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kabelnoord nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AnnemiekM