Klacht: Ongewenst abonnement

op 12 mei 2020 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Ik ben gebeld door PuzzelBrein voor een gratis PuzzelBrein boekje. Ik heb aangegeven dat ik niet geïnteresseerd was en het daarom ook niet wou. Klantenservice is super onaardig en nu vervolgens krijg ik een factuur binnen van de abonnementskosten. Weer gebeld weer onaardig te woord gestaan ze luisteren niet en ze blijven bij hun standpunt dat ik het heb aangevraagd. Ik moet nu betalen voor iets waar ik nooit akkoord voor heb gegeven.

Als ik niet hoef te betalen voor het abonnement wat ik nooit heb aangevraagd.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 12 mei 2020 om 14:37 geantwoord

Geachte heer-mevrouw,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Wij hebben ook aangegeven, dat mocht u nog iets ontvangen, u dat dan kan vernietigen. Omdat het abonnement is gecrediteerd, behoeft u uiteraard ook niets te betalen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice

Heeft op 14 mei 2020 om 12:23 geantwoord

Ik heb een mail teruggestuurd over dat de betaling nog steeds niet is terug gestort en krijg maar geen mail terug. Ik hoop dat het snel word overgemaakt. Dit is geen fijne situatie.

Alle klachten die gemeld zijn door K_94