Klacht: Ongewenst abonnement

Lepthys op 30 mei 2018 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Een poos geleden ben ik gebeld door puzzelbrein dat ik mij had opgegeven voor een gratis exemplaar. Dit kon ik mij niet herinneren. Het was een wat vaag gesprek en het werd mij voor mijn gevoel nogal opgedrongen. Opzich vond ik het oké een gratis puzzelboek te ontvangen, maar nu heb ik een factuur gekregen voor een abonnement wat ik helemaal niet wil! En wel een bedrag van €75,30 binnen die ik binnen 5 dagen moet betalen! Dit bedrag en het feit dat ik aan een abonnement vast zou zitten is mij niet verteld.

Het abonnement per direct gestopt wordt en ik deze rekening niet hoef te betalen. Zij geen contact meer met mij zoeken en mijn gegevens uit hun bestand halen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 04 juni 2018 om 15:52 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaande reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte heermevrouw,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door