Klacht: Ongewenst abonnement

op 08 februari 2018 over Allround Vitality in de categorie Verzorgingsprodukten

Ik ben in November gebeld door Allround Vitality, en heb me (helaas) aangemeld voor een proefpakket. Er werd melding gemaakt van een jaarcontract, maar als ik me binnen 14 dagen zou afmelden zat ik daar niet aan vast. Toen ik het kennismakings pakket ontving, zaten daar geen contact gegevens bij, en ook geen begeleidende brief. Dus opzeggen was niet mogelijk. Na een aantal weken kreeg ik de vervolgzending, welke ik meteen heb teruggestuurd, en ik heb de automatische betaling teruggehaald.

Vervolgens heb ik ze gebeld. Natuulljk wordt je aan je zogenaamde contract gehouden. Ik heb ze nogmaals een mail gestuurd niet van hun diensten gebruik te willen maken, en dat ik ook niets meer van hen wens te horen. Vandaag kreeg ik een brief van van incasso bureau, met een rekening van 100 euro, met een dreiging, dat, als ik niet binnen 7 dagen betaal, de rekening nog hoger wordt, en mogelijk verdere juridische stappen worden ondernomen..

Ik ben tevreden als dat zogenaamde contract ongeldig verklaard wordt, de rekening vernietigd wordt, en nooit meer iets van hen te horen krijg.
Volgens mij is dit niet wettelijk!

Reactie van de melder van de klacht ebaljeu

6 maanden geleden - Hallo Klacht.nl, Gaan jullie iets doen met deze klacht Ondertussen wordt er gedreigd met een deurwaarder. MVG, Erik

Reactie van de melder van de klacht ebaljeu

5 maanden geleden - Ik heb ondertussen alweer een zending gehad, en teruggestuurd. Gaat u nog iets met de klacht doen??? Ik heb namelijk nog helemaal niets van u gehoord??

Alle klachten die gemeld zijn door ebaljeu