Klacht: Ongewenst 15 euro van rekening maandelijks

op 14 september 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 15 september 2017 om 13:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

15-Sept-2017 De heer Hoeksema per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Heeft op 15 september 2017 om 16:39 geantwoord

Global connect is op de hoogte dat winkel.nl ongewenst incasso hun zijn zo schuldig aan deze oplichtings praktijken nu moet ik als onschuldige persoon hun opdrachtgever benaderen lijkt me omgekeerde wereld.

Alle klachten die gemeld zijn door @stephnie123