Klacht: ongevraagde toestemming!~!!!

op 29 augustus 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

ook ik kreeg via facebook een advertentie onder ogen van deze firma.
Dit bericht was vastgeplakt aan een berichtje van een kennis ,ook ik was nieuwsgierig en moest het een en ander invullen (natuurlijk niet m.n rek. nr. gegeven!) maar ikvoelde al nattigheid en wilde van die side af. maar dat ging niet ,toen heb ik facebook afgesloten.
en vandaag krijg ik een pakketje toegestuur (door de brievenbus gefrommmeld) dus ook niet betaald of getekend voor iets .
maar er zit wel een dikke rekening in van bijna 65 euro voor 2 tubes eye lashes. Wat moet ik hiermee.? kan ook niet reageren op het genoemde adres “info@luxstyle”

dat ik dit of gewoon kan retourneren of nog beter niets meer van me laten horen !!. IK heb tenslotte nergens voor getekend! toch?

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 25 september 2016 om 23:32 geantwoord

Beste Lia,

Bedankt voor uw schrijven.

De bestelling is destijds verwerkt naar aanleiding van het invullen van het bestelformulier. Wanneer u een keuze maakt voor de hoeveelheid die u wilt ontvangen, wordt er een bestelling aangemaakt.

We hebben genoteerd dat u uw bestelling heeft teruggestuurd en de factuur is reeds gesloten.

Verder nog een fijne dag.

Alle klachten die gemeld zijn door explosiefje