Klacht: Ongevraagde nieuwsbrieven

op 25 april 2015 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik probeer nu al een aantal maanden af te komen van alle nieuwsbrieven die Groupon blijft sturen. In het begin heb ik iedere keer als ik een nieuwsbrief ontving deze zelf uitgezet door door te klikken onder aan de mail en dan de vinkjes uit te zetten. Na iedere verdere aankoop krijg ik direct weer nieuwsbrieven in mijn inbox. Na dit een aantal keer zonder succes te hebben geprobeerd heb ik de klantenservice gebeld. Daar zeiden ze het heel vervelend te vinden, maar dat zij de nieuwsbrieven wél konden deactiveren. Dit kon wel 24 uur duren voordat het in de systemen verwerkt was. Na een volgende aankoop een paar dagen later kwamen de nieuwsbrieven weer. Weer gebeld met klantenservice. Die gaven wederom aan het te regelen, maar het kon wel 24 tot 72 uur duren voordat het doorgevoerd was in de systemen. Nee dus, de nieuwsbrieven blijven komen. Ook na die 72 uur. Weer gebeld met klantenservice. Zelfde verhaal, maar nu kon het wel 3 tot 10 dagen duren voor het in de systemen gewijzigd was. Gek word je er van. Je raadt het al.Nu 11 dagen later koop ik weer iets, en direct stromen de nieuwsbrieven weer binnen! Klantenservice gebeld. Zou binnen 3 tot 10 dagen voor elkaar moeten zijn. Dit geloof je toch niet?! Ik kan toch ook niet de enige zijn die hier last van heeft? Marketingguerilla van Groupon? kunnen jullie dit voor eens en voor altijd eindelijk gaan regelen?

Automatisch toezenden van nieuwsbrieven stopzetten!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 28 april 2015 om 16:51 geantwoord

Beste meneer ter Harmsel,

Bedankt voor uw bericht.

Vervelend dat u de nieuwsbrieven alsnog ontvangt.

Ik heb u afgemeld van de nieuwsbrieven.
De verwerking van de aanvraag kan 3-10 dagen duren.
Ik vraag u hiermee rekening te houden.

Heeft u andere vragen?
Raadpleeg onze FAQ voor de meest gestelde vragen die voorzien zijn van een antwoord via http://www.groupon.nl/faq.

Ik hoop u voldoende geinformeerd te hebben omtrent het wijzigen van de nieuwsbrieven en wens u een fijne dag verder.

Groupon Customer Support

1 jaar geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupon beoordeeld.

Heeft op 06 mei 2015 om 10:13 geantwoord

Deze oplossing is al een aantal keren aangeboden, maar heeft tot nu toe steeds niet gewerkt. Zie de tekst in mijn klacht. Ik wacht nu even af of bij een volgende aankoop de nieuwsbrieven inderdaad niet meer komen.

Zojuist na ruim 10 dagen weer een aankoop gedaan. Direct weer drie (!!!) nieuwsbrieven in mijn mail. Oplossen graag!

Reactie van de melder van de klacht weksel

1 jaar geleden - Wat jullie presenteren als oplossing is dat helemaal niet! Na iedere aankoop blijven de nieuwsbrieven weer komen. Ook na verloop van die 10 dagen. Los het aub nu eens op! Zo moeilijk kan het toch niet zijn om nieuwsbrieven definitief uit te zetten? Ik wil die troep niet!

Reactie van de melder van de klacht weksel

8 maanden geleden - Groupon heeft een fout in hun app zitten die ze niet op willen/kunnen lossen. Als je op de site iets bestelt, dan kun je vinkjes voor nieuwsbrief uitzetten. Doe je dit via de app, dan worden de vinkjes automatisch aangezet, maar heb je niet de mogelijkheid ze weer uit te vinken. En heb je na iedere aankoop dus weer drie dagelijkse spammails. Slecht!

Alle klachten die gemeld zijn door weksel