Klacht: Ongevraagd vast aan abonnement

op 20 februari 2018 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Mijn vrouw is ergens vorig jaar rond december opgebeld door Puzzelbrein die vroeg of ze interesse had in een gratis proef exemplaar puzzelbrein. Ze werd zo overvallen door de medewerkester van Puzzelbrein die ook nog eens onwijs snel en onduidelijk praatte. Mijn vrouw zei een paar keer “ja” en toen was gedaan!
Puzzelbrein zegt dat mijn vrouw heeft telefonisch een abonnement afgesloten en stuurt nu rekeningen.
Mijn vrouw was niet bewust van zoiets en heeft ook nooit iets getekend. Daarnaast heeft ze tot nu toe 0 exemplaren ontvangen tegenstelling tot war Puzzelbrein beweert.

Als wij af zijn van deze misleidende praktijk van Puzzelbrein

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

Bericht van Puzzelbrein

9 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 21 februari 2018 om 08:59 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte heer/mevrouw,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice

Heeft op 21 februari 2018 om 10:38 geantwoord

Fijn om te horen en hartelijk dank voor uw tussenkomst.

Ik zou toch graag willen dat Puzzelbrein zelf een bevestiging stuurt via mail.

Nadia Tafalloust

Alle klachten die gemeld zijn door elharraoui@hotmail.com