Klacht: Ongevraagd toezenden van product

op 29 september 2017 over Natucap in de categorie Medische produkten

Enige tijd geleden gereageerd op advertentie over afslanken. Er werd een gratis proefpakket aangeboden. Hierop heb ik gereageerd en twee potjes ontvangen, deze staan nog ongeopend in de kast.
Vervolgens krijg ik een rekening van Billijk voor maar liefs €112.45 ?
Ik kon deze rekening niet thuisbrengen en heb gereageerd met de vraag waar dit over gaat
Ik krijg een betalingsherinnering
Wat moet ik doen?

Ik kan de zending retour sturen

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Natucap

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Natucap nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Hendrikus Johanus Antonius Steennis

2 weken geleden - Van: henk steennis Verzonden: woensdag 4 oktober 2017 09:51 Aan: Forskolin-Forte Support Onderwerp: Re: forskolin-forte.com proefpakket In de aanbieding die ik heb gelezen staat niet de procedure zoals in onderstaande is omschreven. Derhalve verzoek ik u om deze misleidende verkoop aan mij ongedaan te maken. Ik zal de ongeopende verpakking z.s.m. aan u retourneren. M vragen Gr H. Steennis

Reactie van de melder van de klacht Hendrikus Johanus Antonius Steennis

2 weken geleden - baal tevens van het 0900-3677565 telefoonnummer van 0.70 euro per minuut waar je alleen maar aan de lijn wordt gehouden

Alle klachten die gemeld zijn door Hendrikus Johanus Antonius Steennis