Klacht: ongevraagd producten sturen

op 15 juni 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

ook ik heb vanmiddag gekeken op de site van Luxstyle en moest mijn adres invoeren…wat ik gedaan heb…gekeken naar product,maar vindt dat te duur dus ik ga van hun site af…krijg ik vervolgens een mail dat het product verstuurd is en dat ik de kans krijg om binnen 10 dagen te betalen,heb Luxstyle een mail gestuurd dat ik het product niet wil en zeker ook niet ga betalen,het is een bedrag van 63,90 euro,s …maar tot nu toe nog geen bericht ontvangen…wat kan ik nu doen? Ze kunnen mij toch niet zomaar iets door mijn strot heen duwen wat ik niet besteld heb? Lees helaas te laat dat dit hun methode van zaken doen is…hoop snel iets van jullie te horen..dank U wel

ik wil dit product helemaal niet,dus ik ben pas tevreden als Luxstyle dit terug neemt of nog beter....het helemaal niet verstuurd

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door norameijsquicknet@msn.com