Klacht: Ongevraagd meegeven van plastic zakken bij de take away

op 18 september 2016 over Oriental greenhouse eindhoven in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik vind het niet kunnen dat al jullie klanten bij de take away automatisch en ongevraagd een plastic zak mee krijgen voor het eten.
Bovendien wordt er ook nog eens 0.10 cent op je rekening gezet zonder dat het vermeld wordt.
Het gaat me natuurlijk niet om die rottige 0,10 cent maar om de reden waarom deze maatregel in het leven is geroepen, nl de onvoorstelbare hoeveelheid plastic die elk jaar in het milieu komt.
Toen ik de dienstdoende juffrouw verteld dat ik het zakje niet wilde werd het behoorlijk ongeduldig terzijde geschoven met de mededeling dat ik dat dan voortaan maar telefonisch moest melden.
Het ging me niet eens zozeer om mezelf, waarom doet de Greenhouse niet wat meer aan het verbeteren van het milieu en de bewustwording van hun klanten.
Zoveel extra tijd kost het niet om mensen te vragen of ze hun mee te nemen eten in een plastic zak willen of niet.

Gewenste Oplossing:

heb ik hierboven al vermeld

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oriental greenhouse eindhoven

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oriental greenhouse eindhoven nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J van Dessel