Klacht: Ongevraagd geld afschrijven

op 24 januari 2014 over Callfactory Safeclick in de categorie Betalingsdiensten

Geen idee wat het is maar sinds 03-12 wordt er elke 7 dagen 5€ in rekening gebracht voor een abonnement van mobitrans. Omdat de rekening van kpn zo lekker laat komt na de maandperiode wist ik dit dus pas na 6 weken. Op payinfo gekeken wat dit was en verbazing allom dus. Ik heb nu 40 euro betaald voor iets waarik niets mee kan en ook niet weet wat ik er uberhaubt mee gekund zou hebben.

Laat iedereen hun klacht melden en doe dit niet af met het standaard antwoord.
Inmiddels hen ik via de site payinfo deze dienst opgezegd. Ik hoop dat dit is gelukt, het ging gelukkig heel simpel en ik raad het iedereen aan.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Callfactory Safeclick over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Callfactory Safeclick in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Callfactory Safeclick een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Callfactory Safeclick

Heeft op 24 januari 2014 om 11:44 geantwoord

Beste Ed Corts,

We hebben gezien dat u ontevreden bent over de betalingen die door CallFactory SafeKlick worden uitgevoerd. SafeKlick is een betaalmethode waarmee consumenten diensten af kunnen rekenen op hun telefoonrekening. Safeklick heeft geen invloed op de daadwerkelijke diensten die aangeboden worden. Wij kunnen uw klacht dus ook niet in behandeling nemen.

Als consument kunt u zelf bij uw operator (Vodafone, T-Mobile, etc.) een specificatie opvragen van de afgenomen diensten. Ook staat tot uw beschikking de website https://www.payinfo.nl (gebruik Internet Explorer). Door in te loggen kunt u zelf de afgenomen diensten zien en beëindigen, die aan uw mobile nummer gekoppeld zijn.

CallFactory

Alle klachten die gemeld zijn door ed.corts