Klacht: ongevraagd geld af geschreven

op 28 januari 2014 over Callfactory Safeclick in de categorie Betalingsdiensten

Er wordt sinds 2008 onterecht zonder dat ik dit wist 3,00 afgeschreven en 1,50 sinds januari 2010.ik heb nooit ergens mee ongestemt en ook nooit betaalde sites bezocht, hoe kunnen zij zich dan machtigen om geld te innen zonder toestemming.dat is diefstal!een optel som maakt dat al gauw rond de 200 euro.
Het is bij toeval dat ik eindelijk eens een specificatie van hi on kon zien dat ik er achter ben gekomen.en heb het per direct stop gezet!

Geld terug!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Callfactory Safeclick over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Callfactory Safeclick in behandeling genomen

Bericht van Callfactory Safeclick

3 jaren geleden - Beste ikzelf1981, We hebben gezien dat u ontevreden bent over de betalingen die door CallFactory SafeKlick worden uitgevoerd. SafeKlick is een betaalmethode waarmee consumenten diensten af kunnen rekenen op hun telefoonrekening. Safeklick heeft geen invloed op de daadwerkelijke diensten die aangeboden worden. Wij kunnen uw klacht dus ook niet in behandeling nemen. Als consument kunt u zelf bij uw operator (Vodafone, T-Mobile, etc.) een specificatie opvragen van de afgenomen diensten. Ook staat tot uw beschikking de website https://www.payinfo.nl (gebruik Internet Explorer). Door in te loggen kunt u zelf de afgenomen diensten zien en beëindigen, die aan uw mobile nummer gekoppeld zijn. Met vriendelijke groet, CallFactory

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Callfactory Safeclick een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Callfactory Safeclick

Heeft op 30 januari 2014 om 09:11 geantwoord