Klacht: Ongevraagd exemplaar Puzzelbrein ontvangen met abonnment

op 06 september 2018 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Vandaag 9-9-2018 ongevraagd eerste exemplaar Puzzelbrein ontvangen.
In bijbehorende brief, gericht aan zoon, wordt melding gemaakt dat we 2 weken de tijd hebben om abonnement te ontbinden??? Hebben nooit iets aangevraagd oid! Via website kan ovk worden ontbonden met vermelding van klantnummer en postcode. We zijn echter helemaal geen klant..Dus waarom inloggen met klantnummer?
We hebben nergens toestemming voor gegeven en is ongevraagd per post naar ons verstuurd.

Abonnement ? is opgzegd cq. nooit tot stand gekomen is en wij nooit meer iets van puzzelbrein willen ontvangen en er nu of in de toekomst niets betaald hoeft te worden.
Houden trouwens niet van puzzelen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

Bericht van Puzzelbrein

2 maanden geleden - Geachte heer-mevrouw, Het abonnement is reeds door u of uw zoon via onze website stopgezet, u zult niets meer ontvangen, ook geen rekening of wat dan ook, precies zoals telefonisch afgesproken. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 14 september 2018 om 09:16 geantwoord

Abonnement was reeds stopgezet via de website van Puzzelbrein. Dit is middels onderstaande reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte heer-mevrouw,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door puzzelbrein1958