Klacht: ongevraagd en onaangekondigd vakantieverblijf betreden van personeel tijdens ons verblijf

op 19 april 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Tijdens ons verblijf op Resort Arcen van 3 tot 18 april jl. hebben wij een fiets gehuurd voor de gehele periode, omdat mijn partner niet goed kan lopen. Afgelopen vrijdag zou zoals gebruikelijk mijn partner gebruik maken van de fiets die bij niet gebruik in de berging stond. De fiets stond er echter niet meer en zijn ons lam geschrokken. Wij waren in de veronderstelling dat de fiets was gestolen en zijn gelijk het huis gaan doorlopen. We dachten geluk te hebben omdat overdag onze hond in het huisje aanwezig is en deze niet gesteld is op bezoek. Gelukkig hadden we overdag al onze foto apparatuur meegenomen en bleek de rest bij de hond in de huiskamer te staan. Uiteraard ons uitstapje afgebroken om direct melding bij de receptie te doen. Daar aangekomen bleek dat de fiets door het personeel uit ons huisje te zijn opgehaald, omdat men dacht dat de huurperiode was verstreken. Zonder te checken, maar nog erger zonder ons te vragen/informeren is het personeel in de berging geweest en zijn ze het door ons gehuurde vakantiehuisje binnengegaan. Ik kan u niet uitleggen hoe wij ons voelden op het moment dat wij constateerde dat de fiets was gestolen en dachten dat er was ingebroken. De paniek en het onveilige gevoel.

Ik vond een sorry van de receptioniste en het antwoord "ik dacht dat de huurperiode van de fiets was verstreken" niet voldoende en wil graag dat dit andere gasten nooit zal overkomen, maar dat er goed gecheckt wordt en zeker niet zomaar een huisje wordt binnengegaan. Een briefje in de brievenbus met de vraag even bij de receptie langs te gaan lijkt mij niet meer als normaal. Het heeft ons een rottig en onbehaagelijk gevoel gegeven de laatste vijf dagen van ons verblijf en zeker geen fijn gevoel. Ik zie een reactie omtrent dit voorval dan ook graag tegemoet.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 21 april 2017 om 16:32 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door ECBleeker