Klacht: ongevraagd een bedrag afgeschreven van 85 euro. Ik ben geen lid van Privilege

op 02 mei 2016 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind april schreef Privilege een bedrag van 85 euro ongevraagd af.
Vorig jaar ook al 80 euro. Ik heb schoon genoeg van Privilege wat dat ook voor een bedrijf mag zijn. Kunt u mij helpen?

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn wanneer dat bedrag terug gestort gaat worden.En Privilege mij schrapt uit hun bestand.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 02 mei 2016 om 14:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 04 mei 2016 om 09:26 geantwoord

U heeft mij telefonisch toegezegd dat ik die 85 euro terug krijg maar daar moet ik zelf voor zorgen, te gek voor worden. U heeft het er afgehaald en dan kunt u het ook weer terug storten. Ik weet niet hoe dat moet, er staat op mijn afschrijving nergens een link dat ik dat voor elkaar krijg.Ik zie graag 85 euro op mijn rekening, met vriendelijke dank.G.Ter Veer

Alle klachten die gemeld zijn door grmterveer@simpc.nl
x