Klacht: Ongevraagd contract voor Online profiel basis

op 24 februari 2018 over DTG in de categorie Internet Diensten

Ik kreeg een factuur 31 januari voor een online profiel zonder vooraf contact hierover. ik wil deze dienst niet van hun heb hiervoor geen opdracht gegeven en nooit contact gehad hierover. Men beweerd dat ik een contract heb die ik 2 maanden voor verloop schriftelijk moet opzeggen. zgn Jaarcontract.Uiteraard is de opzegtermijn verlopen en opzegging niet meer mogelijk. dit was volgens mij voor de papieren uitgave van de Gouden Gids. Niet voor een Online Profiel. Bovendien is dit veel duurder en voor mij niet interessant, aangezien ik een internetsite voor mijn zaak heb die goed functioneert.

Ik wil van dit zgn. contract af ik heb hier nooit akkoord voor gegeven en ben niet van plan te betalen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DTG in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DTG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DTG

Heeft op 20 maart 2018 om 13:20 geantwoord

Beste meneer Renssen,

Fijn dat wij vandaag telefonisch contact hebben gehad en dat probleem naar uw tevredenheid is opgelost. De eerdere communicatie berust op een misverstand, onze excuses hiervoor. Zoals is afgesproken gaan wij de factuur voor u crediteren en binnen vier weken ontvangt u een creditfactuur.

E.Wiemer
DTG Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door FrankwR