Klacht: Ongevraagd automatische incasso

op 13 september 2018 over Harmony Service Centre in de categorie Internetshops - Elektronica

2 maanden terug kocht ik mijn telefoon express los zodat ik geen maandelijkse kosten aan mijn telefoon heb. Bij aankoop van dit toestel werd mij gezegd dat ik EENMALIG 21.95 moest betalen en hierbij hoesje en telefoonscherm inbegrepen werd. Helaas kwam ik er achter dat naast dit eenmalige bedrag ook nog is maandelijks 11.95 werd afgeschreven, waar ik duidelijk niet over ingelicht was. Nu heb ik het direct opgezegd. Nouja direct.. via een aangetekende brief waar ik NOG IS 11.95 moet betalen 1.00 euro… dit was ten zeerste niet de bedoeling. Ik zou het dan ook nooit maar dan ook noooooit aan iemand aanraden en ik ben zeer blij dat ik er zo (hopelijk) vanaf ben.

Even voor de duidelijkheid ligt in het vervolg is mensen in over een maandelijkse automatische incasso

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Harmony Service Centre over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Harmony Service Centre in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Harmony Service Centre een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Harmony Service Centre

Heeft op 19 september 2018 om 11:06 geantwoord

Geachte mevrouw Remmerswaal,

U heeft op 17 juli 2018 de verzekering afgesloten via de Ritel winkel, na het afsluiten van de polis heeft u een e-mail ontvangen met een polisblad en polisvoorwaarden. Op het polisblad staat duidelijk aangegeven dat er een maandelijkse premie wordt geincasseerd. U heeft tevens na het afsluiten van de verzekering een periode van 14 dagen om de polis ongedaan te laten maken.

Opzeggingen bij Harmony zijn kosteloos, wanneer u contact met ons opneemt via e-mail, post of telefonisch kunnen wij uw opzegging verwerken. Wij rekenen hiervoor geen kosten van € 11,95. De opzegging is dan ook niet aan Harmony doorgegeven, wellicht via een andere partij die de opzegging voor u afhandeld? Heeft u een bewijs ontvangen van PostNL dat uw aangetekende brief is binnen gekomen, graag ontvangen wij deze van u. U kunt deze toesturen aan customercare@harmony.nl.

Graag vernemen wij van u.

Harmony

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniemxxxxx