Klacht: ongeval met stoeltje op balkon d.d 11-10-2016

op 12 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

tijdens het instappen in treinstel nr. 7635 op station Utrecht richting Leiden was er een stoeltje stuk waardoor ik ten val kwam.
Vertrektijd was 16.25 de aankomst op station Bodegraven te 16.44.
in de avond nog steeds last van stijve armen en rug.
Door het schrikeffect was ik niet meer in staat om naar een arts te gaan
als de pijn niet over mocht gaan zal ik deze alsnog gaan bezoeken.

Gewenste Oplossing:

Als alles door arts en verzekering is afgewerkt zal ik U een totaal geven
van de gemaakte kosten zodat een en ander tot tevredenheid kan stellen

Ik zie uw antwoord met belangstelling tegemoet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 31 oktober 2016 om 07:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door tvdvliet