Klacht: ongeval met stoeltje op balkon d.d 11-10-2016

op 12 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

tijdens het instappen in treinstel nr. 7635 op station Utrecht richting Leiden was er een stoeltje stuk waardoor ik ten val kwam.
Vertrektijd was 16.25 de aankomst op station Bodegraven te 16.44.
in de avond nog steeds last van stijve armen en rug.
Door het schrikeffect was ik niet meer in staat om naar een arts te gaan
als de pijn niet over mocht gaan zal ik deze alsnog gaan bezoeken.

Als alles door arts en verzekering is afgewerkt zal ik U een totaal geven
van de gemaakte kosten zodat een en ander tot tevredenheid kan stellen

Ik zie uw antwoord met belangstelling tegemoet.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 31 oktober 2016 om 07:42 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door tvdvliet