Klacht: ongeval 2-juli-2017

op 08 februari 2018 over Politie in de categorie Overheid

ik ben al ruim 7 maanden samen met dhr galee van het srk bezig om mijn recht te krijgen zie bijlage .Beste Theo Gallee

ik wil graag dat u mij wilt helpen om hier in bezwaar te gaan tegen de politie
de politie komt nu met hun verklaring dat ik niet tegen de kliko aan gereden bent en dat de politie verklaarde dat er geen kliko stond bij de ongeval, u kunt via you tube het filmpje kijken, Als u op you tube ongeval 02-07-2017 fiets in de bilt hoogte hessenweg intypt dan zal u zien dat er getuigen waren en die ook verklaarde dat er daadwerkelijk een kliko stond waar de vandalen de kliko op het fietspad hebben gezet,
ook wil ik aan u vermelden dat mevr M.W.M de kort hoe zij aan de informatie komt dat de politie aan kwam rijden en die zagen mij dronken uit een kroeg komen en die ineens mij hulp kwam bieden. ik wil graag dat u voor mij uitzoekt welke politie agenten erbij waren bij het ongeval
ik wil graag met de politie in kontackt komen want de politie is de volgende dag bij de mevrouw geweest waarvan de kliko van die mevrouw is de politie heeft tegen de mevrouw gezegd voor u is het afgedaan u krijgt hier niks meer van te horen
ik ben ook niet eens dat de politie verklaarde dat ik in mijn ontlasting heeft laten lopen, dat is puur onzin hoe komen hun met dit verhaal ? zie documenten van het Umc utrecht ,

en de politie had de verklaring al eerder naar u kunnen faxen of opsturen ik ben hier gewoon aan de lijntje gehouden en dat pik ik niet en niet half jaar later !!!
ik snap niet dat mwmwm de kort zo verklaring van de politie de bilt na ruim 7 maanden na verschilende instantie”s en mededelingen van de politie de bilt naar Dhr galle 15-01-2018 verstuurt heeft . en dat de politie gelijk geeft ik ben bij de ongeval ben ik voor me leven aan de rechter oog blijvend letsel

ik ben niet tevreden over de situatie van jullie verklaring en gezegde door u collega Mevr.Mwm de Kort

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Politie

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Politie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pjanssen520@hotmail.com