Klacht: Ongerepareerd teruggestuurd wegens fysieke schade Beafon

op 24 maart 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

0p 13-05-2016 hebben wij een Beafon gekocht in Aldi Rummen.
RMANUMMER: IRMABEAF14542657
Reparatienummer: 7359673
Verzendnummer: 0530801110674
Model: SABea-fonSL671A.
Wij hebben de GSM behandeld zoals het moet, geen andere oplaad kabels gebruikt, niet laten vallen, geen water of gelijk wat!

Wij zijn tevreden als u ons een volledig nieuwe bea-fon opstuurd (gratis) en ook nieuwe oplaad kabel.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynafix nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

6 maanden geleden - Geachte klant, Bedankt voor uw bericht. Uit onderzoek van de monteur is gebleken dat de laadconnector en het laadstation beide schade hebben als gevolg van druk van buitenaf. Daar de kosten van de reparatie duurder uit zouden komen als de waarde van het toestel is het toestel ongerepareerd retour gezonden. De beoordeling is gedaan n.a.v. de voorwaarden welke Beafon hanteert. Het is dan ook helaas niet mogelijk om u van een andere oplossing te voorzien. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijk groet, Dynafix Wecare-team.

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 10 mei 2017 om 12:26 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Hubert Bormans