Klacht: ongerepareerd retour

op 22 juni 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

ik had een probleem met mijn iphone 5s kon geen netwerk vinden, maar de rest deed het allemaal nog,gestuurd naar dynafix, kregen we een prijsopgave van 300,00. we wilde het niet laten maken moeten we onderzoek kosten betalen van 36,30 maar nu doet de iphone helemaal niks meer, heb daarheen gebeld en ze zeggen dat ze er niks mee hadden gedaan, en dat de iphone het niet meer doet is vervolgschade!!! we hadden deze toestel een half jaar geleden ook van hun gekregen ivm een kapotte iphone. normaal krijg je 2 jaar garantie, nu was het zo dat ze de aanschaf datum van de kapotte toestel gebruiken als begin datum!!!

ze geven een telefoon en moet gewoon 1 jaar garantie op de hardware zitten ipv 90 dagen. en ik vind dat ze minimaal het zo moeten herstellen zoals ik het af heb gegeven!!!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

9 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons kunnen voorzien van het iRMA-nummer of IMEI-nummer op welke deze klacht betrekking heeft? Dan kijken wij graag met u mee naar de case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht yunche

9 maanden geleden - iRMAVODA13813474

Bericht van Dynafix

8 maanden geleden - Geachte klant, U geeft aan dat het toestel niet meer functioneert. Bedoel u hiermee dat het toestel niet meer aan gaat? Wat is er precies mee aan de hand? Laad het toestel wel nog op? Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 19 juli 2016 om 09:25 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door yunche