Klacht: Ongepast gedrag

op 16 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik fietste vandaag om ongeveer half 4 bij de achterambachtse weg samen met een vriendin. Wij kwamen uit een zijpaadje en de bus 92 richting dordrecht kwam van het viaduct af. Omdat we te laat waren om te remmen en omdat mijn vriendin dr arm gekneust had sowieso al lastig kon remmen, staken we snel over. Wat doet de bus chauffeur, hij toetert kei hard en tikt met zijn vinger op zijn hoofd naar ons. Ik stak me duim op wat meneer blijkbaar niet kon waarderen. Hij gaf gas en komt dan schuin naar de zijkant gereden, zodat wij geen ruimte meer hadden op de weg en ik tegen mn vriendin dr pijnlijke arm aan knalde en de berm ingeduwd werden. Meneer deed de deur open, schreeuwde iets en tikte weer met zijn vinger op zn voorhoofd naar ons en deed toen de deur weer dicht. Ik wilde erheen gaan maar voordat ik bij de deur was dat hij em al weer dicht en reed hard weg. Sorry maar vind dit echt belachelijk! Het is dat ik mezelf in evenwicht wist te houden maar had anders boven op mijn vriendin gevallen die zichzelf dan niet had kunnen afweren i.v.m. haar arm. Achterlijk hoe een chauffeur zoiets in zijn hoofd haalt!!!

Ontslaan

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 16 februari 2018 om 06:10 geantwoord

Beste Diannev,

Wij vinden het bijzonder vervelend dat dit gebeurd is. We bieden je hiervoor onze excuses aan. Hopelijk gaat het snel beter met de arm van je vriendin.

Ook wil ik je aanraden om niet nog net even te gaan oversteken als een bus komt aanrijden. Je geeft zelf al aan dat jullie te laat waren met remmen. Chauffeurs kunnen hier zoals je merkt heftig op reageren, omdat als het fout gaat zij een persoon hebben aangereden met alle gevolgen van dien.

Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Jouw reactie hebben wij daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de betreffende medewerker. Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van jouw ervaring.

Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

^Wouter
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Diannev