Klacht: Ongepast benaderd door medewerker afdeling personeelszaken

op 06 oktober 2017 over s Heeren Loo in de categorie Zorginstellingen

Vandaag heb ik mijn onvrede uitgesproken over ongeveer de 6e brief van de ex van mijn partner die op het adres van ons terecht komt. Ik heb al deze brieven ‘retour afzender’ gestuurd, maar hier heeft ‘sHeerensloo helaas geen boodschap aan. Een excuus kon er ook niet van af. De mevrouw aan de lijn gevraagd of er a.u.b. geen post meer van de ex op ons adres kan komen. Mevrouw dringt meerdere malen aan dat ik maar zelf het juiste adres van de ex van mijn partner moet achterhalen of dat mijn partner dit moet doen. Mevrouw wilt absoluut zelf geen moeite doen om achter het adres te komen. Waar ik verbaasd over ben, want het is de taak van afdeling personeelszaken om juiste adressen van medewerkers te hebben. Dit is hun verantwoordelijkheid, niet de mijne. Mevrouw adviseert ook om maar ‘met de leidinggevende van de ex van mijn partner te bellen’. Geen idee wie dit is en al zou ik het weten, is dit ook heel apart. Belachelijk. Ik geef als suggestie dat de mevrouw van personeelszaken ook de medewerker (de ex) een mail kan sturen of kan bellen, zij beschikt immers over al haar gegevens. Hier wordt op gereageerd door de mevrouw met: ik ga absoluut geen dingen met jou delen en bespreken want jij hebt geen relatie tot onze medewerker (???????). Vreemd vreemd… Ik wil geen brieven meer ontvangen, daarom is deze klacht. Ik word niet serieus genomen.

Ik wil geen brieven meer ontvangen van de ex van mijn partner bij mij thuis.

Alle klachten die gemeld zijn door Margotvanderpol