Klacht: Ongeorganiseerde tour Disneyland

op 16 oktober 2016 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

Vrijdag op zaterdagnacht 15 oktober naar Disney. Werd netjes optijd gebeld en mn voicemail beluisterd dat de bus 45 min vertraging had, maar wij moesten wel opgegeven oude tijd aanwezig zijn. Dus net 50 minuten in de kou van 1:10 tot 2:00 met de kinderen in de kou gestaan. Vervolgens kon ik in de bus maar 2 stoelen met onze naam vinden, maar mochten de stoelen erachter waar andere naam stond plaatsnemen. Volgende halte kwamen ze erachter dat wel meer mensen niet op hun plaats zaten en moesten mensen in de zeik regen buiten wachten incl kinderen. Hier werden heel wat mensen geïrriteerd van, ook niet gek om 3 uur snachts. Nadat dit na enige tijd opgelost was gingen we richting Parijs en kregen korte rondtoer. Om half 11 komen we iets te laat bij Disney. Waar we vervolgens alleen horen dat ze tickets gaan regelen en verder niemand meer horen of zien en na bijna 2 uur later met weinig woorden en veel moeite onze tickets ontvingen om 12:15. Eerst mochten we de bus niet uit, en later stonden we zonder bus op parkeerterrein want de chauffeur moest gaan rusten ivm rust tijden. Sta je te wachten op een parkeerterrein en niemand die verteld hoe of wat. We mochten wel later terug 22:00 ipv 20:30. De kinderen waren flink chagrijnig en kreeg continu de vraag mama waarom kunnen we nog niet naar binnen bij Disney.
De dag was op deze manier zeer vermoeiend. Slecht geregeld en had echt invloed op de dag gehad. Disney was leuk maar me lijf was wel een beetje op. Bij terugkomst na disney weer boze mensen bij de dichte bus om 21:30 was de bus nog dicht en zonder personeel. Sta je weer op straat met je kids te wachten.over half 10 kwam personeel wat geïrriteerd aan met de mededeling dat ze pas 22:00 er hoefde te zijn. 22:15 vertrokken naar parijs om daar weer een groep op te halen en kregen onderweg pas een excuus mondeling van Mark. Er is ons 0x op heen of terug reis iets aangeboden qua eten of drinken om te kopen..

Een vergoeding/tegemoetkoming van citytijger. Voor het beloop van een vreselijke heenreis en manier van communiceren of het uitblijven ervan

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Citytijger.com over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Deestulp

1 maand geleden - De heenreis duurde dus vanaf klaarstaan afgesproken plaats en tijd totdat we de entree kaarten kregen 1:20-12:15 bijna 11 uur.... ipv wat ze op de site aangeven 2:30 opstap en +- 8:00 parijs en 9:30 aankomst disney dus 7 uur. Een verschil van 4 uur.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Citytijger.com in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Citytijger.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Citytijger.com

Heeft op 17 oktober 2016 om 02:38 geantwoord

Beste Desiree,

Hartelijk dank voor deze update. Wanneer iemand betaald voor hij/zijn stoelen, moet hij/zij deze ook krijgen. Vandaar dat de bus opnieuw is ingedeeld in Breda. Dit omdat de regels in de bus niet zijn aangehouden door sommige passagiers.

Ik hoop dat u begrijpt dat ook wij, met een reservering, die al ruim optijd is betaald, in de rij moeten staan om te wachten en afhankelijk zijn van de Disney medewerkers.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mark Leeuwesteijn

Heeft op 17 oktober 2016 om 07:05 geantwoord

Voor ons nooit meer citytijger. Was de 1e en laatste keer. Kinderen hebben het als onprettig ervaren net als wij. Service was ronduit slecht.

Alle klachten die gemeld zijn door Deestulp