Klacht: Ongeoorloofde afschrijvingen van DocData Payments van €24,99 per maand

op 02 juli 2012 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

In de maanden mei en juni is een bedrag van 24,99 euro van mijn rekening afgeschreven, waarvan ik niet weet waar dit voor zou moeten zijn. Dit wordt dus ten onrechte afgeschreven elke maand. Ik vermoed dat DocData Payments nu elke maand dit bedrag zal afschrijven, gezien de al gemelde klachten over dit bedrijf.

Stopzetten onterechte afschrijvingen en terugboeken onterecht afgeboekte bedragen (tot nu toe over mei en juni 2012) van doc data payments of de webwinkel waar zij dit weer naar overmaken.

Reactie van de melder van de klacht controIer

5 jaren geleden - Ter aanvulling: bij de betalingen staan de volgende kenmerken vermeld: 29/6/2012: PID2182395860T 30/5/2012: PID2169755749T

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 10 juli 2012 om 09:38 geantwoord

Docdata payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit.

Wij hebben de contactgegevens van de website door gegeven aan de klant.
Afmelding voor de dienst dient door de klant zelf geregeld te worden.

Alle klachten die gemeld zijn door controIer