Klacht: Ongeoorloofd gedrag

op 15 juni 2016 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Hallo,

Jongstleden heb ik wat kleding gekocht bij de primark voor mijn neefje van 11 jaar die bij mij in komt wonen ivm problematiek en traumo.

Nu paste 1 broek niet en die wou ik ruilen een zwarte statische broek..

Nu loop ik verdorie eerst met een kind door de bh en dames ondergoed heen waar toevallig de retour afdeling zit van Groningen en vervolgens 10/15min in de rij totdat ik geholpen worden.

Daar zegt de mevrouw ik haal even iemand anders, die vervolgens komt en zegt dit ruilen we niet terug er zitten wat haren op?? We hebben huisdieren ja zeg ik waarop zei antwoord hm neem hem maar mee terug om hem schoon te maken waarop ik antwoord geef laat maar zitten gooi maar weg want als dit zo moeilijk moet gaan koop ik er nooit meer wat de benzine is nog duurder zei ik.

Vervolgens laat ze me gewoon weglopen zonder zelf initiatief te tonen belachelijk wat een k*t service

Met je kind pal naast de retour? Lekker slim dit soort winkel kan ik dus vermijden met een getraumatiseerd kind.

Heb nog nooit z’n slechte service meegemaakt.

Vanuit de winkel een oplossing ipv mee terug nemen naar huis waar die paar haren op zijn gekomen! En stof omdat de broek statisch is..

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primark

Reactie van de melder van de klacht Stefan8809

1 jaar geleden - Heb dus de broek maar laten liggen en gezegd maak er iemand blij mee.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stefan8809