Klacht: Ongelooflijk oud leentoestel voor dure smartphone!!

op 02 mei 2013 over Actua Verzekeringen in de categorie Verzekering

Mijn nieuwe smartphone Samsung Galaxy Grand Duo Sim is door anderen op de grond gevallen en daardoor is het scherm kapot.
Ben verzekerd bij Actua en ik heb zojuist mijn leentoestel gekregen en die is zo oud en klein en beperkt dat ik nu al spijt heb van de reparatie.
Schande dat je een smartphone verzekert en dan een toestel uit de vorige eeuw terugkrijgt.
Dit is hetzelfde als je mercedes stuk gaat en je dan een scooter krijgt ter vervanging.

Een redelijke telefoon met een paar smartphone functies!
Maar niet dit!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Actua Verzekeringen

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Actua Verzekeringen in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht frenchlily

4 jaren geleden - Actua zegt dat ze het jammer vinden dat ik even (minimaal 4 weken) met een ander toestel moet doen! Het is niet anders. Zij vinden het blijkbaar normaal dat Solid Vision die het toestel gaat repareren er standaard 3,5 week over doet om te repareren. In deze digitale mobiele tijd is het belachelijk! Maar The Phone Shop waar ik mobiel gekocht hebt wordt Actua aangeraden (formulier wordt onmiddellijk meegestuurd) als verzekering dus die promoten dit gedrag!!! Phone SHop zal er wel geld voor krijgen!!!

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Actua Verzekeringen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door frenchlily