Klacht: Ongelooflijk hoog maandbedrag

op 15 september 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik heb een sim only bij KPN afgesloten in 2015. Nu wil ik data gaan gebruiken en dus overgaan naar een andere bundel. Alleen deze bundels zijn zo duur! En nu betaal ik al €17,50 p/m voor 300 belminuten of smsjes. Terwijl dit bij een andere provider (als voorbeeld simpel) is dit €2,50 voor 250 belminuten, onbeperkt sms’en en 500 MB internet. KPN is dus helemaal niet meer in verhouding en dit is echt een ongelooflijk bedrag. Ik wilde daarom mijn contract ook stopzetten maar dan moest ik de overige maanden (nog 10 maanden) afbetalen wat een bedrag is van 175 euro. Als ik een andere bundel (met minimaal 250 belminuten + de laagst mogelijke data) dan kom ik op een bedrag uit van €37,50 per maand. Dit is gewoon een belachelijk bedrag!

Ik ben pas tevreden als ik mijn abonnement kan wijzigen in een bundel die op dit moment ook bij de nieuwe abonnementen wordt aangeboden en niet een belachelijk hoog bedrag omdat ik toch al aan een contract vast zit.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door brendx.