Klacht: ongeloof

op 20 december 2012 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

sinds sept. zijn wij bezich met een alles in een pakket af te sluiten voor ons cafe ,na div.mensen bij k.p.n.te hebben gesproken ,die ons iedere keer weer iets anders vertelde o.a.wel gratis monteur,geen gratis monteur,weet het niet ,ga het vragen ,etc.etc.steeds weer andere inhoud over het abonnement en ga zo maar door,hebben wij toch besloten om een abonnement af te sluiten,op 14 november 2012 kregen wij de bevestiging thuis gestuurd ,op 13 dec.de verbinding en 3 dagen daarvoor het installatiepakket thuis bezorgd ,kortom op 14 dec.nog geen pakket ,wij gebeld en wat bleek ,wij zouden de opdracht hebben gecanseld,dit is van onze kant nooit maar dan ook nooit gebeurd,dit zou op 21 november moeten zijn gebeurd,ook hebben wij daar nooit een bevestiging van gehad ,intussen hebben wij alles opgezegd,u.p.c. en tele 2 ,wij zitten nu zonder t.v.en muziek,leuk voor een cafe,intussen hebben wij contact met k,p,n,gehad en ons opnieuw aangemeld,en gevraagd of wij met spoed geholpen kunnen worden ,mijn vraag is zou u daar voor kunnen zorgen ,onze vraag is hoe is het in godsnaam mogelijk dat zo iets bij zo een groot bedrijf als k.p.n.kan gebeuren,wij zijn als kleine ondernemer nu ontzettend gedupeerd wij hopen dat u ons snel kunt helpen,en doe a.u.b.iets aan de informatie desk want iedereen daar geeft je een totaal andere informatie over het zelfde onderwerp.hoogachtend w.losekoot ,cafe de gaeper.

Gewenste Oplossing:

zo snel snel snel mogelijk geholpen worden.

Alle klachten die gemeld zijn door gaeper 1974