Klacht: ongelofelijk brutale medewerkers en nalatige bewaking

op 13 augustus 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Vandaag net na mijn werk besloot ik naar de Zara te gaan om nog even iets leuks te halen. Ik was aan het kijken in de schappen en ik hoorde vanaf het moment dat ik binnen kwam al een de tijd een kind schreeuwen en huilen. Nadat het een tijdje stil was had ik dus ook geen idee dat dat zelfde kind vlak naast mij stond. Niks raars gebeurd, ik keek naar de kleding en ik word keihard op mijn enkel geschopt door dit onfatsoenlijke kind. Ik was zo in shock dat ik aan een vrouw vroeg die naast mij stond; ”schopte hij mij nou net?” waarom deze mevrouw ook geshockeerd ja zei. Doordat ik zelf in maart ook uit het niets ben aangevallen op straat, een gebroken neus en een litteken er aan heb over gehouden wist ik geen houding te geven en deze mevrouw zag dat. zij heeft gevraagd in de rij van de zara van wie dit kind was en dat hij mensen zat te schoppen. De moeder van het kind zei niks en riep alleen haar kind. De beveileging EN het management deed niks toen ik daar naar toe liep. Na de gebeurtenis ben ik verder gegaan met winkelen en toen ik wilde passen was het personeel ook behoorlijk brutaal. De medewerkers waren bezig met van alles in de paskamers behalve letten op de klanten en deze helpen. Ik vroeg vriendelijk aan deze medewerkers of ik door kon lopen of dat ik moest blijven staan aangezien er niks werd gezegd. Het enige wat ik kreeg was een vieze blik en een brutale mond met dat ik het maar zelf moet uitzoeken en of ik niet kon zien dat de paskamers vol waren.

Al met al, ik ben zeer maar dan ook zeer teleurgesteld in het personeel en de bewaking van de zara te Rotterdam. Dat er niks word gedaan als een klant ”aangevallen” wordt en dit meld. Ook de nalatigheid en brutaliteit van het personeel is ongehoord.
Ik kan nu mooi met een blauwe enkel en een brutale mond die ik heb mogen ontvangen naar huis.

wat een gedoe, ik kom niet meer terug op deze manier.

Mvg Amy de Graaff

Ik denk dat Zara zelf hier het beste een oplossing voor mag zorgen, ik vind een officieel excuus op zijn minst gepast en voor de blauwe enkel mag er door jullie zelf wel iets verzonnen worden. Ik ben echt nogsteeds geshockeerd van wat voor belabberde dag dit in de zara was van Rotterdam.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door amychevira