Klacht: Ongeldig verklaren van groupons.

op 17 juli 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik had een tegoed van 99 euro aan credits bij Groupon. Toen ik vandaag iets wilde bestellen bleek dat dit creditbedrag op 0 was gezet. Nadat ik met moeite het tel.nr. van Groupon had ontdekt en gebeld bleek dat de geldigheidsduur van 1 jaar (!) was verstreken. Ik was er niet van op de hoogte dat dit een geldigheid van slechts 1 jaar had en vind dit heel onterecht. Een jaar is zo om en ik was hier niet voor gewaarschuwd. Groupon heeft toch de mail-adressen en zou bijv. een maand van tevoren hun klanten kunnen waarschuwen. De meeste kadobonnen zijn ook veel langer geldig, soms zelfs onbeperkt.
Uiteindelijk kreeg ik toch een bedrag van 50 euro aan credits terug maar ik vind het toch niet correct.

Ik ben in feite een goede klant van Groupon, omdat ik van mijn familie en vrienden vaak een bon van Groupon kado krijg om ergens te eten enz. Twee dagen geleden nog een bon voor Hotel De Wereld in Wageningen omdat ik jarig was geweest.Moet ik hen nu adviseren om dat niet meer te doen?
Ik zou heel tevreden zijn als ik het volledige bedrag van 99 euro aan credits terug krijg.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door paspalas@hotmail.com