Klacht: Ongeduldige, onvriendelijke, onveilige chauffeuse

op 30 mei 2016 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Buschauffeuse vertrekt met de bus vanaf de halte aan de Brink in Zuidlaren, nog voordat onze kinderwagen op zijn plek staat. Wij wilden hem vastzetten met de busgordel maar zij vertelt ons tijdens het wegrijden dat we gewoon moeten gaan zitten en hem dan vast kunnen houden. We snappen niet gelijk waar we dan het beste moeten gaan zitten met de kinderwagen, er zijn namelijk meerdere stoelen… Ze roept tijdens het rijden, terwijl wij de kinderwagen op de juiste plek proberen te krijgen ‘Nee, niet daar, omdraaien! Achter u. Jullie luisteren niet naar mij, jullie blijven daar gewoon staan (in het gangpad, vlakbij de deur). Ik zeg het toch!’ (in die trant) We kregen hier een heel machteloos en naar gevoel van en wij riepen daarom iets terug in de trant van:
‘Mevrouw, als u blijft rijden kunnen wij hem niet goed wegzetten.’
Ze mompelt, moppert achter het stuur.
We vonden het een respectloze en bovendien gevaarlijke actie. Aan het eind van de rit hebben we nog ons beklag gedaan. Ze maakte geen excuses maar maakte wel de volgende opmerkingen: ‘Volgende keer beter’ en “Maar de baby slaapt toch gewoon nog?”…..

Mevrouw verdient de koude douche van Radar.
Mevrouw verdient even tik op de vingers. Ze moet zich beter bewust worden van haar ongepaste handeling. Ze moet daar op aangesproken worden. Wat de achterliggende reden ook is voor haar gedrag, zo ga je niet met mensen om.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MoLu