Klacht: Onfatsoenlijke klantenservice medewerker

op 03 juli 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Op 8 juni jl heb ik mijn overstap van KPN naar Telfort geregeld via internet. Op 20 juni zou mijn contract aflopen bij KPN, en ik heb aangegeven dat ik gebruik wilde maken van nummerbehoud.
Niet veel later kreeg ik mail van Telfort dat alles geregeld was en ik zou 20 juni de overstap maken mét nummerbehoud.
Echter, op 20 juni was de simkaart van Telfort nog met een ander nummer, dus ik belde even om te vragen hoe dat zat.
Ik kreeg een ontzettend onaardig en ongeduldig figuur aan de telefoon en heb tijdens dit gesprek ook aan die jongen aangegeven dat ik hem erg onaardig vond. Hij reageerde letterlijk met: “ik heb het u nu 3 keer uitgelegd en als u het nóg niet snapt, is dat niet mijn probleem”.

Over dit voorval heb ik direct een melding gemaakt via de site van Telfort. Ervan uitgaande dat ze de gesprekken opnemen, dacht ik dat het zomaar opgelost zou zijn en ik snel iets zou horen. Ik kreeg een mail dat ik binnen 10 werkdagen reactie zou krijgen. Tot mijn stomme verbazing heb ik dat nog steeds niet gehad, en de 10 werkdagen zijn om.

Ik hoop dat ik alsnog iets van ze hoor, want op deze manier aan mijn contract beginnen bij deze provider vind ik niet ok en als het zo slecht behandeld wordt, ben ik er na het eerste contract ook weer weg!

Als Telfort mij belt en laat weten dat ze er iets mee gedaan hebben.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rindin