Klacht: onfatsoenlijke behandeling na klachten over slechte ontvangst TV

op 15 december 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Al 1,5 jaar slechte beeldkwaliteit, Blokjes en verspringend beeld. Na vele bezoeken van verschillende monteurs nog geen verbetering. Advies neem een andere kabel want uw kabel is niet 4 G bestendig. Ondertussen problemen met de kleine mediabox. Nieuwe bleek niet door mij te activeren. Expert gebeld. deze brachten een proefkabel aan. Gaf geen betere beeldkwaliteit. Ligt dus niet aan de kabel. Het is ook expert niet gelukt om de mediabox te activeren. Kosten 90 euro. Weer ziggo gebeld. Er werd gemeld dat ze de problemen intern zouden bespreken en dat ze binnen 4 uur terug zouden bellen. Niet dus. Na 24 uur weer gebeld. Geen excuus gekregen. Er bleek een administratieve fout gemaakt te zijn zodat de mediabox niet te installeren was. Ik zou het nog een keer proberen en zou de volgende ochtend om 10.30 uur teruggebeld worden. Weer niet. Om 2 uur heb ik gebeld. Ik kreeg te horen dat de terugbelafspraak niet in het dossier stond.Weer geen excuus. Ik heb de naam genoemd van de desbetreffende persoon, maar kreeg hem niet aan de tel. Ook de gevraagde chef niet. Reden? u spreekt met mij . dat moet genoeg zijn.Er zou een monteur langs komen. ik zei, dan morgen want ik heb al meer dan een week geen TV. Nee, dat kon pas over een week en als ik niet snel toehapte was de plek verzegd en werd het een week later. Ik heb onder protest de verbinding verbroken en op nieuw gebeld. Nu een andere medewerker. Die kon een monteur 2 dagen eerder verzorgen. Ik voel mij als klant niet serieus genomen en door verschillende telefonische medewerkers schofterig behandeld.

Ik ben pas tevreden als ik eindelijk goed beeld heb en de 90 euro teruggestort krijg . Bovendien lijkt een excuus op zijn plaats.

Alle klachten die gemeld zijn door Heleen Wieringa