Klacht: Onfatsoenlijke bedoening

op 04 september 2016 over Strandpaviljoen Paal 20 de Koog(texel) in de categorie Horeca

lunch bij strandpaviljoen paal 20. We bestelden een thee, een biertje en een visschotel die we wilden delen. Blijkbaar was dit niet gewenst maar dat werd er niet bij gezegd. Wel deed het personeel hierna zeer onvriendelijk. Toen we om een extra vork vroegen was het antwoord \”Nee, zéker niet\”. Toen ik vroeg of er een probleem was werd er zeer onbeschoft gedaan door vermoedelijk de manager/eigenaresse.
Mijn mening is dat wanneer je als zaak ontevreden bent over de bestelling van je klant je dit meteen zegt. Dan moet je niet het eten brengen en dan ineens zeer onbeschoft doen tegen je betalende gasten. Plek was er genoeg, wij waren vooraf vrolijke gasten, we bestelden drinken en wat te eten. Wat is het probleem? Ik adviseer iedereen hier niet heen te gaan. De vis was lekker. De garnituren waren zeer slecht. Uit potjes en doorgekookt.

- vertel vooraf aan je gast dat je ontevreden bent over de bestelling die wordt gedaan. Het brengen en daarna moeilijk doen is niet de manier.

- als je iets dwars zit en de betalende gast vraagt om uitleg. Zeg dan wat er is en doe dat netjes

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Strandpaviljoen Paal 20 de Koog(texel)

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Strandpaviljoen Paal 20 de Koog(texel) nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door datet