Klacht: onenigheid tussen 2 kia dealers

op 13 oktober 2017 over Kia in de categorie Automerken

auto gekocht bij Kia Kooijman in utrecht ( 4 maanden geleden ) door hun toegezegd dat als er iets is de auto ook bij de dealer in nootdorp terecht kan. Auto in nootdorp gebracht remschijven zijn vrijwel versleten. Auto zit nog in de bovaggarantie. Nootdorp heeft contact opgenomen met utrecht. Die zeggen dat het niet mogelijk is omdat de schijven 3 maanden geleden door hun zijn vervangen. Kia utrecht eist dat wij met de auto vanuit nootdorp naar utrecht komen voor inspectie. Kia utrecht wantrouwt kennelijk kia nootdorp en wij als consument zijn daar de dupe van. Mijn dochter en ik moeten n.l. vrij nemen om naar utrecht te gaan en vervolgens een paar uur op de auto blijven wachten. Onbegrijpelijk en consument onvriendelijk van KIA.

Wij zijn tevreden als de auto gewoon om de hoek van ons bij de dealer terecht kan zoals beloofd bij aankoop. Dat zou pas goede service zijn. Dit zou je van een autodealer ook mogen verwachten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kia

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frans en Renate