Klacht: Oneerlijke inruil

op 09 oktober 2017 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Ik heb bij Karwei aan de Von Supe straat in Tilburg Noord een wissel wissel schakelaar gekocht van Schneider. Omdat deze winkel gaat sluiten was dat tegen 30% korting. Tijdens installatie blijft een stroomdraad in de aansluiting zitten en krijg ik die er niet meer uit. Hiermee ben ik naar Karwei Brakman gegaan omdat Von Supe geen voorraad meer heeft. Zij hebben geprobeerd het draadje te verwijderen maar dat is ook niet gelukt.
Ik heb wel de schakelaar om mogen ruilen maar omdat deze niet is gekocht op Karwei Brakman moet ik 11 euro bijbetalen.
Karwei Brakman stuurt deze schakelaar retour als een defect apparaat. Dat kost ze niets, maar ik moet wel 11 euro bijbetalen wat niet nodig was geweest als de schakelaar correct gefunctioneerd had.

Teruggave van 11 euro. Ik kan er tenslotte niets aan doen dat de schakelaar niet naar behoren werkt. Ik heb er gewoon een andere voor omgeruild.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Karwei

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Karwei nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CvanBaast