Mijn Klacht:
Op 7 juli geeft de site van Wehkamp bij een Zanussi zfn44x combimagnetron de prijs van 444 ex verzendkosten. Bij het doorklikken op de knop bestellen wordt ineens een prijs van 519 ex verzendkosten gehanteerd. Dit gebeurd bij herhaling ook. De bestelling is om die reden niet geplaatst.
Een klacht ingediend waarop Wehkamp stelt dat de actie is afgelopen, plaatst zelf de bestelling bij een andere persoon op hetzelfde adres en stuurt het product ongevraagd zonder verdere documentatie (rekening, pakbon) toe naar het adres van diegene die de klacht heeft ingediend, maar op naam van een ander woonachtig op dat adres.
Na één maand volgt een herinnering dat er een openstaande rekening is die betaald moet worden. Wehkamp reageert niet op de klacht dat het product niet besteld is en de betreffende rekening niet betaald zal worden. Later na verschillende telefonische contacten stelt Wehkamp dat het product besteld is en de rekening betaald moet worden. Mogelijkheden tot een oplossing wijst ze van de hand.
De klacht is dat Wehkamp fout op fout stapelt en zich bediend van oneerlijke handelspraktijken en dat zij geen actie onderneemt om haar fouten te erkennen en op te lossen.
Gewenste Oplossing:
Dat Wehkamp een bewijs van een overeenkomst overlegd. Doet ze dat niet, dan ben ik ook nergens aan gebonden. En ben ik ook niet verplicht om iets te betalen.
Zou Wehkamp toch op enigerlei wijze compensatie voor het ongevraagd geleverde willen ontvangen, dan verwacht ik dat ze haar gemaakte fouten erkent en actief naar een oplossing op zoek gaat.
Tevens verwacht ik dat Wehkamp stappen gaat ondernemen waardoor het verkeerd en dus misleidend aanprijzen van producten op haar website gaat voorkomen.
