Klacht: Oneerlijke factuur naheffing.

op 25 juni 2017 over Move24 in de categorie Verhuisbedrijven

Ik heb Move24 ingeschakeld voor een verhuizing in november 2016. Toen verhuizing zover was, kwam er een externe verhuisbedrijf met een oude
(soort van) verhuisbus. De spullen die ik had opgegeven werden in de bus “gepropt”. Bij de offerteaanvraag had ik ook “demontage en montage” van een 3-delig garderobekast opgegeven. Op die dag kwam ik erachter, dat de kast niet in mijn nieuwe woning paste en hoefde ook niet gemonteerd te worden. Omdat ik hier al voor betaald had, zei de verhuizer dat hij dan in plaats daarvan 2 kinderbedden en mijn bed mekaar zou zetten. Dit was uiteindelijk bij elkaar op zijn hoogst 5 minuten werk (haaksysteem waarbij de bed aan achterwand gehaakt moet worden). Ik heb toen hiervoor ingestemd.
Een maand later krijg ik een naheffingsfactuur van bijna €300,=!!! voor montage van de bedden. Ik heb toen gelijk gebeld en gesproken met ene Dennis, met wie ik ook de offerte had opgemaakt. Hij vertelde mij, dat de verhuizer voorval niet had doorgegeven. Ik heb toen de verhuizer (ene hr. Boukrit) gebeld en die vertelde dat hij het wel had doorgegeven en dat hij zelf ook contact zou opnemen met Move24.
Hierna heb ik gelijk Move24 gebeld en doorgegeven wat ik met de verhuizer had besproken. Move24 zou dit regelen met de verhuizer en de factuur annuleren. Nu ongeveer 6 maanden later krijg ik een brief van een incassobureau over de niet betaalde factuur en kosten erboven op!!! Dit vindt ik een zeer schandelijke zaak en manier van omgaan met klanten!!

Als de factuur weggehaald word en ik hier bericht over krijg.
En zo niet, dan wil ik een specificatie van Move24 hoe zij aan dat naheffings bedrag zijn gekomen (5 min werk) EN wil ik ook mijn geld terug
voor de niet ge (de)monteerde 3-delig garderobekast (die zeker minimaal 1 uur werk in beslag gaat nemen).

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Move24 over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Aroon Gopi

1 maand geleden - Nu inmiddels meer dan 2 weken verder, maar nog geen enkel reactie of bericht gekregen van Move24. Had ze bij het plaatsten van mijn klacht ook apart gemaild, maar geen reactie gehad tot nu toe helaas...

Alle klachten die gemeld zijn door Aroon Gopi