Klacht: oneens over de korting

op 12 juni 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Geachte heer/mevrouw,

Vandaag 12 juni 2017 was ik en mijn collega in de winkel van kruidvat spinozaweg rond 12.40 uur. Ik kwam bij de afdeling met 50% korting. In die schappen lagen Museli repen van het merk kruidvat prijs stond 1.19 euro, Palmolive 1.98 euro deze lagen ook in de schappen van 50% korting erop.

Ik wilde het graag zeker weten of het in de aanbieding was ik loop naar een medeweker en vraag netjes aan haar of ze even mee wilde kijken nou haar antwoord was alleen met gele sticker ik zei nog tegen haar het ligt in die schappen en of ze alsnog even wil meekijken en nee ik moest maar naar de kassa mee gaan.
Aangekomen bij de kassa en er ging geen korting van af. ik weer heel het verhaal verteld met waarom ligt het dan in die schappen.

Mijn collega rekent ook spullen af o.a. wasmiddel die ook in die schappen lagen. Bij haar werd ook geen korting afgehaald. Zij is er opnieuw in tegen gegaan en zei ook dat volgens het wet staat dat je recht heb op de korting die er staat. En ja hoor zij krijg gewoon 50% korting op die producten van wasmiddel.

Mijn mening is waarom zij wel ik sta naast mijn collega terwijl door een kassa medewerker wordt bevestigd dat zij die korting krijgt.

Ik als trouwe klant die altijd in die filiaal Kruidvat Spinozaweg kom om mijn nodige boodschappen te halen en zo wordt behandeld.
Sorry hoor maar ik heb er geen woorden meer voor. En dan ook nog zo te woord gestaan worden door 1 van de medewerkers. Lekker klantvriendelijk maar niet heus

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mlokh