Klacht: Onduidelijkheid over gratis leenauto

op 06 oktober 2017 over Promovendum in de categorie Verzekering

Na te zijn aangereden op de website van Promovendum opgezocht wat we moesten doen. Daar stond duidelijke informatie, waaronder dat als we de auto zouden laten repareren bij een zgn “Promovendum schadebedrijf”, dat we gratis een leenauto zouden krijgen en nog wat meer dingetjes die wel fijn zijn als je net aangereden bent (naar huisgebracht worden e.d.). Zie de volgende pagina’s:

Vervolgens promovendum dus maar gebeld en daar te horen gekregen dat we helemaal geen “recht” hebben op een gratis leenauto en andere dingen die op die pagina staan, omdat we niet all-risk verzekerd zijn. Deze voorwaarde staat NIET op eerder genoemde webpagina die adverteert met een gratis leenauto. De webpagina voor bij ongevallen zet de klant die net is aangereden compleet op het verkeerde been.

Ik zie graag dat na te zijn aangereden, de klant op een hulpzame webpagina van Promovendum terecht kan, die de klant niet op het verkeerde been zet.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Promovendum over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door De_Sjaak