Klacht: onduidelijkheid en slechte service

op 25 september 2017 over Bovag in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

zondagochtend door de mist over obstakel gereden en twee kapotte banden. Bovag gebeld: Ik werd versleept en kreeg vervangend vervoer conform verzekering. De andere dag was de service opeens verdwenen, omdat het 2 kapotte banden betrof en voor hun de grens ligt bij 1 lekke band. Bovendien komen er nog allemaal kosten bij.

Gewenste Oplossing:

Bijkomende kosten vergoeden

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bovag

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bovag nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kuckelkorn