Klacht: Onduidelijkheid en onkunde

op 09 juli 2016 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Niet werkende kortingsbonnen ,niet aangeven van de zaterdag actie niemand wist nergens van en na een bestelling gedaan van ruim €450 worden we smiddags gebeld dat de palen er niet zijn moet je weer terug om bij te betalen anders word het niet bezorgt en als laatste kunnen ze niet zeggen op welk moment van de dag het bezorgt gaat worden .en actie verf niet voorradig de reclame flexa strak in de lak .

Misschien na een reactie met een bevredigend antwoord

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 14 juli 2016 om 20:35 geantwoord

er is contact geweest tussen bouwmarkt MT en de klant om de kwestie op te lossen. De zaken zijn uitgesproken en de verschillen zij geregeld.

This message is intended solely for the use of the individual(s) to whom it is addressed. Its contents, inclusive of any attachments, is confidential. No third-party rights shall come into existence on the basis thereof. If you are not the named addressee of this message please inform us and destroy this message without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person.

Reactie van de melder van de klacht Joke schrama

1 jaar geleden - De klacht is naar ieders tevredenheid op gelost ,dank hiervoor

Alle klachten die gemeld zijn door Joke schrama