Klacht: Onduidelijkheid

op 28 juli 2016 over GoGo in de categorie Reizen Algemeen

We kamen aan bij het hotel er wordt ons van alles vertelt over Lloret de mar zelf en over GoGo. Ondertussen zat de Reisleidster steeds op haar telefoon omdat ze Whatsappjes binnen kreeg. Daar door wist ze niet meer waar ze in haar verhaal gebleven was en wat ze nou eigenlijk moest vertellen. Ze heeft ons dingen verteld die uiteindelijk helemaal niet zo waren.
We hadden een Deal gesloten waar bij je een Club card had, Sunset cruis. en nog een ander feest. Wij zijn naar de boulevard gelopen om mee gegaan op de Sunset cruis. Er was ons namelijk verteld dat je je handdoekje neer kom leggen en lekker genieten van de zon en een drankje. Helaas aangekomen op de boulevard bleef de boot helemaal volgeladen te zijn! We zijn ook niet meegegaan op de boot, Er was ons namelijk heel wat anders verteld.
We hadden ook Totally Summer in ons pakt, een feest met een zwembad nou super chil dachten wij.. Er was ons verteld dat het eten er bij in zat. Maar helaas was dat niet zo. We moesten opeen 25euro betalen voor 12 muntjes, en een Hamburger was 2 muntjes. Daar hadden we ons even niet op ingesteld. En hadden het dus ook totaal niet naar ons zin!

Ik hoop dat jullie de reisleiding hier op aan spreken. Dat ze geen dingen zeggen die uiteindelijk toch niet zo zijn. En echt bezig zijn met hun werk daar, en niet ondertussen beetje leuk zitten te whatsappen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GoGo over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door mandyvda98@gmail.com
x